۲ آذر ۱۴۰۰، ۸:۵۱

امام جمعه ورزقان:

مردم ورزقان از خدمات بهداشتی و خدماتی محروم هستند

مردم ورزقان از خدمات بهداشتی و خدماتی محروم هستند

ورزقان- امام جمعه ورزقان گفت: مردم ورزقان از خدمات بهداشتی و خدماتی محروم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمد شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیران بیمارستان و کمیته امداد ورزقان با بیان اینکه کمبودها و نارسایی‌ها در ورزقان زیاد است، گفت: مردم این شهرستان روی طلا نشسته‌اند اما از داشتن امکانات رفاهی، بهداشتی و فرهنگی متعدد محروم هستند.

امام جمعه ورزقان با طرح این سوال که “چرا شهرستان ما به جلو حرکت نمی‌کند؟ ”، خاطرنشان کرد: مسئولان باید وحدت و همدلی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و مردم هم بایستی با مطالبه‌گری، اجازه کم‌کاری و سوءاستفاده از موقعیت‌ها را به مسئولان ندهند.

وی اظهار داشت: شرایط شهرستان ورزقان به گونه‌ای است که روی گنج و نعمات خدادادی قرار دارد اما محروم است و رفع این محرومیت نیازمند تلاش تمام مسئولین شهرستان به دور از هرگونه بازی‌های سیاسی است.

وی با اشاره به محرومیت شدید منطقه افزود: با گذشت ۹ سال هنوز آثار زلزله سال ۹۱ در ورزقان باقی‌مانده است و بسیاری از روستاییان در فقر مطلق به سر می‌برند.

امام جمعه ورزقان خاطرنشان کرد: انتظار از مسئولین منطقه و شهرستان این است که تلاش کنند ضمن جلب حمایت شرکت‌های فعال در منطقه، اقدامات سریع در جهت هزینه کرد کمک‌های نقدی در رفع معضلات و مشکلات مردم محروم به عمل آورند.

 محرومیت ورزقان نتیجه بازی‌های سیاسی برخی مسئولان است

بیمارستان ورزقان از لحاظ مدیریتی و نیروی انسانی مورد بی‌مهری قرار گرفته است

رئیس بیمارستان ورزقان نیز در این دیدار گفت: بیمارستان ورزقان سال‌هاست از لحاظ مدیریتی و نیروی انسانی مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

ابراهیم فریار افزود: شرکت مس ۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ورزقان اعتبار تخصیص داده بود، از این رقم ۵۰۰ میلیون تومان جهت اعتباربخشی هزینه شده و از زمانی که بنده آمدم ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حساب بود.

 محرومیت ورزقان نتیجه بازی‌های سیاسی برخی مسئولان است

وی ادامه داد: در دهه اول مهرماه با نظر مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مدیر شبکه بهداشت ورزقان و بنده قرار شد تا پول باقی‌مانده را هزینه کنیم، البته نظر دانشگاه علوم پزشکی تبریز این بود ۳ میلیارد تومان برای توسعه فضای فیزیکی و ۲ میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات بیمارستان ورزقان هزینه کنیم.

رئیس بیمارستان ورزقان با ذکر این‌که بروکراسی و روند خرید میلیاردی تجهیزات برای ادارات دولتی سخت‌تر است، گفت: طبق جلسه‌ای که در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز داشتیم قرار بر این شد تا ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باقی‌مانده صرف تجهیز بیمارستان ورزقان شود و در همان جلسه از من نیازمندی‌های بیمارستان را پرسیدند، ما هم به فراخور نیازهای پزشکان دستگاه‌هایی را درخواست کردیم.

کد خبر 5358599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha